آژانس‌های مسافرتی

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران با ارسال بخشنامه‌ای، تمام دفاتر خدمات مسافرتی مجری تورهای تعطیلات عید فطر را به حضور و پاسخگویی به مسافران و ناظران معاونت گردشگری استان در صورت بروز مشکلات و شکایات احتمالی، ملزم کرد.

به گزارش ایسنا، رجبعلی خسروآبادی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران گفت: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در شهر تهران به عنوان یکی از مقاصد گردشگرفرست در ایام تعطیلات عید فطر شاهد درخواست بالای خرید خدمات سفر از سوی بسیاری از هموطنان خواهد بود که این حجم بالای خدمات بدون افزایش نظارت‌ها ممکن است سبب بروز مشکلاتی برای مسافران تهرانی شود.

او با بیان این‌که با ارسال بخشنامه‌ای تمام دفاتر خدمات مسافرتی را به حضور و پاسخگویی 24 ساعته در ایام تعطیلات عید فطر ملزم شده‌اند، افزود: از همشهریان درخواست می‌کنیم تمام خدمات مورد نیاز خود را با عقد قرارداد و با حصول اطمینان از مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی خریداری کنند.

وی ادامه داد: در صورت دریافت هرگونه شکایت از نحوه خدمات‌دهی به گردشگران و مسافران تعطیلات عید فطر از سوی دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری، طرح شکایت خارج از نوبت و در اولین زمان ممکن در کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان تهران بررسی و اعلام رأی خواهد شد.

خسروآبادی سپس شماره تلفن‌های 3 88934841 را برای دریافت شکایات در تعطیلات عید فطر اعلام کرد.