گردشگری

کتاب‌هایی از جاذبه‌های گردشگری نصرالله کسرائیان شامل تصاویر با کیفیت گرفته شده توسط این پیشکسوت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط نشر آگه عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از غرفه‌های مربوط به سالن اصلی بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که به عرضه کتاب های انتشارات آگه می پردازد، کتاب هایی از نصرالله کسرائیان دیده می شود که شامل تصاویری با کیفیت از جاذبه های استان‌های کاشان، سیستان و بلوچستان، طبیعت قشم، دماوند و شهرهای دیگر است.

کتاب «سیستان و بلوچستان» با مقدمه ای که زیبا عرشی نوشته، به قیمت ۲۵ هزار تومان و کتاب «ابیانه» با عکس هایی از همین عکاس و مقدمه عرشی عرضه شده است.

کتاب دیگر کسرائیان با موضوع «عکس‌های دماوند» و یا کتاب دیگرش که در حوزه عکس‌های عشایر ایران است، نیز در نمایشگاه کتاب عرضه شده‌است. «طبیعت قشم» عنوان کتاب دیگری از بیژن فرهنگ دره‌شوری به قیمت ۲۵ هزار تومان در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.

در بخش ادبیات و فرهنگ ایران، «بنیادهای اسطوره و حماسه ایران» نوشته جهانگیر کویادی، «پژوهشی در اساطیر ایران» نوشته مهرداد بهار و «پژوهشی در خرقه صوفیان» عرضه شده است.

در بخش کتاب های تاریخی نیز، کتاب «آفرینش و تاریخ»، «خط های میخی و رمزگشایی آنها»، «دیوان و قشون در عصر صفوی» و «فرهنگ تاریخ جهان» از جمله کتاب های تاریخی انتشارات آگه است.

در بخش چشم‌اندازهای ایران، عکس های نصرالله کسرائیان به‌صورت ویژه نمایش داده شده است. «اصفهان بازارهای ایران»، «تخت جمشید»، «سرزمین ما ایران»، «قشقایی ها»، «کردهای ایران»، «کویرهای ایران» و «بر کناره» عنوان کتاب هایی با عکس‌های کسرائیان است.