در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، خدمات گردشگری با بهرهگیری از فناوریهای نوین الکترونیکی توسعه مییابد.
به گزارش ایسنا، توسعهی خدمات گردشگری در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، بهدنبال انعقاد توافقنامهی همکاری بین شرکت توسعهی ایرانگردی و جهانگردی و کانون انجمنهای کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت با نظارت کیفی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تحقق مییابد.
در توافقنامهی همکاری بین شرکت توسعهی ایرانگردی و جهانگردی و کانون انجمنهای کارفرمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت که با حضور مرتضی رحمانیموحد – معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری – امضا شد، دو طرف نسبت به همکاری در ارائه و توسعهی خدمات الکترونیکی شامل خدمات سلامت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی، فروشگاههای مجازی و اطلاعرسانی با بهرهگیری از فناوریهای تلفن همراه و ظرفیتهای پیشرفتهی مخابرات تلفن ثابت متعهد شدند.
این توافقنامه به منزلهی چارچوب کلی همکاری متقابل تلقی میشود و پس از روشن شدن جزییات تفصیلی، نیازمندیها و شرایط همکاری در کارگروههای کارشناسی مشترک مشخص میشود.