رمضان موسوی مقدم

معاون امور مجلس و استان‌های صداوسیما گفت: کمتر به معرفی پیشینه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری پرداخته شده است که باید زمینه‌ای برای برنامه‌سازان و تهیه‌کننده‌های تلویزیونی فراهم شود تا بتوانند از این سرمایه‌های ارزشمند به بیشترین نحو ممکن برنامه تولید و پخش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  ایسنا منطقه قزوین، سید رمضان موسوی مقدم، معاون امور مجلس و استان‌های صداوسیما با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

موسوی مقدم، اظهار کرد: شبکه استانی سیمای مرکز قزوین از نظر امکانات و تجهیزات در وضعیت مطلوبی قرار دارد که با دیگر استان‌های کشور قابل مقایسه نیست و باید تلاش شود در این شبکه استانی برنامه‌های بیشتری با محتوای بالا تولید شود.

معاون امور مجلس واستان های صداوسیما ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقی جهانی – مدیر کل سابق – تصریح کرد: در این مدت تلاش‌ها ارزشمندی برای شبکه استانی انجام شد که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین از نیروهای توانمند رسانه ملی است و در مدتی که در این مرکز مشغول بودند زیرساخت‌های خوبی فراهم کردند که باید این تلاش‌ها در این مدت افزایش یابد تا شاهد شکوفایی شبکه استانی قزوین باشیم.

***

در ادامه آیت الله باریک بین، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند صادقی جهانی اظهار کرد: باید تلاش شود که همه کارها و برنامه‌ها از روی اخلاص و توکل به خدای متعال باشد.