ری
ری – خبرگزاری مهر: قائم مقام شهردار منطقه 20 از برپایی تورهای رایگان گردشگری در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تمهدیات لازم برای میزبانی از 4 هزار گردشگر در این ایام اندیشیده شده است.

اصغر عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تورهای شبانه ری گردی در منطقه 20 تهران آغاز شده است، ثبت نام این تورهای شبانه از سوی سراهای هر محله انجام می شود و ری گردی آن شامل بازدید از ابن بابویه، برج تاریخی طغرل، بی بی شهربانو، حرمین حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امام خمینی(ره) و تهران گردی آن شامل بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و حضور در برنامه شب های شیدایی است.

این مسئول عنوان کرد: مدیریت شهری ری تمهیدات لازم برای استقبال از چهار هزار گردشگر در ایام ماه مبارک را اندیشیده است و شهروندان پس از ثبت نام در سراهای محله می توانند از خدمات گردشگری ویژه ماه رمضان که از زمان افطار تا سحر است به صورت رایگان استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستانه، تورهای گردشگری شبانه با هدف غنی سازی اوقات شهروندان، در این ماه مبارک با رویکرد آئینی – مذهبی انجام می شود که بازدید از اماکن مذهبی، توزیع محصولات قرآنی، حضور مبلغین مذهبی در تورهای گردشگری و… از جمله این موارد است.