مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه از ایجاد تورهای گردشگری در مترو تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد احمدی بافنده در بازدید از معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن تاکید بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مترو، لزوم مشارکت با سازمان‌ها و مراکز فرهنگی را در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی مترو یادآور شد.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی افراد به فرهنگ استفاده از مترو گفت: یکی از اقداماتی که در آینده انجام می‌شود طرح “گردشگری با مترو” است که اجرای این طرح در قالب تهرانگردی، آموزشی و تفریحی باعث می‌شود تا هم افراد با مسیرهای مختلف آشنا شوند و هم فضای مناسب برای ایجاد فرهنگ مترو سواری فراهم شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران استفاده از ظرفیت محلات، پیگیری مسائل و مشکلات در زمینه رفاهی ایستگاه‌ها و ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت دسترسی مسافران به محتوای فرهنگی و آموزشی را از دیگر مواردی برشمرد که باید در معاونت فرهنگی و اجتماعی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

احمدی بافنده در این بازدید بر مخاطب شناسی و بررسی نیاز مسافران و مقوله‌های اثرگذار فرهنگی نیز تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رضایت مردم مهمترین رمز موفقیت مترو است تصریح کرد: حفظ شأن و تکریم مردم به خصوص مسافران کم توان، سالمندان، جانبازان و زنان باردار بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس گزارش سایت مترو، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه به سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مقوله‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: حفظ و نشر اخلاق ایرانی- اسلامی و برگزاری یادواره‌های شهدای شاخص محلات در ایستگاه‌ها نیز باید در اولویت کارهای فرهنگی مترو قرار گیرد.