china

پس از نمایش یک برنامه مستند درباره‌ی حیات وحش تانزانیا در تلویزیون چین، سیل گردشگران چینی بسوی تانزانیا روانه می‌شود.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، آژانس‌های مسافرتی چین از استقبال بی‌سابقه گردشگران چینی برای سفر به تانزانیا پس از نمایش یک فیلم از شبکه CCTV چین درباره‌ی حیات‌وحش این کشور خبر می‌دهند.

به گزارش توربو نیوز، در این فیلم مهاجرت و زندگی حیوانات وحشی در پارک‌های ملی تانزانیا و همچنین طبیعت‌گردی در این پارک‌ها به تصویر کشیده شده است.

طبق اعلام مسوولان آژانس‌های مسافرتی در پکن و شانگهای، نمایش این فیلم افزایش چشمگیر تقاضا برای سفر به تانزانیا توسط گردشگران چینی را در پی داشته است.

پارک‌های ملی تانزانیا از تنوع بالای جانوری برخوردارند که از آن جمله می‌توان به زندگی تنها 500 گونه پرنده در آنها اشاره کرد. در این شرایط دولت تانزانیا قصد دارد با اجرای یک راهبرد پنج ساله و با جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در صنعت گردشگری، این صنعت را به دومین منبع نخست درآمد این کشور تبدیل کند.

در حال حاضر صنعت گردشگری تانزانیا که به دلیل داشتن حیات‌وحش زیبا، تنوع گیاهی، تنوع فرهنگی غنی و سواحل زیبا، شهرت جهانی دارد، پس از صادرات طلا و محصولات کشاورزی سومین منبع درآمد این کشور است که با اجرای راهبرد جدید پنج ساله به دومین منبع درآمد تانزانیا پس از صادرات طلا تبدیل خواهدشد.