نشست

تبریز – مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از عزم اداره کل به منظور رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران حوزه گردشگری و در راستای دستیابی به اهداف تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی آبدار پیش از ظهر دوشنبه در نشست با سرمایه گذاران حوزه گردشگری گفت: باید کاری کنیم تا تنها دغدغه سرمایه گذاران، امور مربوط به سرمایه گذاری باشد و بروکراسی و تشریفات اداری آن ها را فرسوده نسازد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری افزود: توسعه و پیشرفت زیر بنائی در حوزه گردشگری با امکانات دولت مقدور نیست و بخش خصوصی باید در این عرصه حضور داشته باشد و این امر تنها در صورتی تحقق می یابد که مشکلات ادارای به حداقل برسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه محور بودن رویکرد اداره کل میراث فرهنگی گفت: برای هر حوزه ای برنامه داریم، چرا که بر این باوریم بدون برنامه ریزی حرکت به سمت هدف ممکن نیست.

آبدار با اشاره به پتانسیل بالای تبریز ۲۰۱۸ به منظور تقویت استان در حوزه گردشگری گفت: مبنای ما برای ۲۰۱۸ معرفی و آماده سازی تمامی استان است و سرمایه گذاران حوزه های مختلف باید با تبلیغات مناسب از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

گفتنی است در این دیدار جمع پنجاه نفری از سرمایه گذاران حوزه گردشگری به بیان مسائل و مشکلات مربوط پرداختند و رفع آنها را خواستار شدند.