سفر

شیراز – ستاد نوروزی هماهنگی خدمات سفر شهر شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار شیراز بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح ستاد تسهیلات سفر در شیراز، گفت: ۵ کمپ ثابت، ۱۵ پارک، حدود ۶۰۰ مدرسه، ۴۵ حسینیه و… برای اسکان میهمانان نوروزی آماده شده است.

علیرضا پاک فطرت تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده آمادگی اسکان بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی را در هر شب داریم که در ارائه خدمات هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: یکی از مشکلات همیشگی مسافرین در شهرهای مختلف رسیدن به آدرس است که در این راستا تمامی مسافرین حاضر در شهر شیراز می توانند با استفاده از اینترنت، نقشه کامل شیراز و محل های مورد نیاز خود را از طریق گوشی های همراه دریافت کنند.

شهردار شیراز ادامه داد: به اندازه کافی پارکینگ در سطح شهر شیراز و مکانهای مورد نیاز مسافرین ایجاد شده است اما در این راستا شهروندان شیرازی باید همکاری لازم را داشته باشند و برای رسیدن به مرکز شهر از خودروهای عمومی  استفاده کنند.

پاک فطرت با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار نیروی شهرداری شیراز در راستای خدمات رسانی به میهمانان نوروزی فعال هستند، گفت: به طور حتم میزان مسافرین در سال جاری بیش از نوروز گذشته خواهد بود به همین دلیل خدمات رسانی را افزایش داده ایم.