علی‌رضا پاک فطرت

شیراز – شهردار شیراز گفت: توان اسکان روزانه ۵۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی در ایام تعطیلات در شیراز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا پاک فطرت عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهيلات سفر استان فارس تاکید کرد: شهر شیراز روزانه آمادگی اسکان ۵۰۰ هزار مسافر را در ايام تعطيلات پايان سال و نوروز دارد که برای ساماندهی این مهم ستاد تسهیلات سفر در هر ۱۰ منطقه شهرداری ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ۵ کمپ، ۱۵ پارک محل برپا کردن چادر، ۲۵۰ خانه مبله، ۶۰۰ مدرسه و آموزشگاه برای اسكان و تعداد زیادی سالن ورزشی و ۴۵ حسينيه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی آماده شده است.

شهردار شیراز افزود: ۴ ايستگاه صلواتی در ورودی‌ چهارگانه شیراز ایجاد شده است.

پاک فطرت تاکید کرد: ۵ هزار نیروی شهرداری برای ارائه خدمات نوروزی  مد نظر قرار داده شده که در این راستا ۲ هزار نفر در بخش پسماند، ۷۰۰ نیروی آتش نشان، ۷۰۰ نیروی در حوزه فضای سبز، ۴۰۰ نفر در حوزه تخلفات و ۳۰۰ نفر در زمینه فعالیت‌های اجرایی در ايام نوروز فعال خواهند بود.

وی یادآور شد: شهرداری شيراز پيش‌بينی ارسال پيامک‌های مربوط به اطلاعات گردشگری شيراز، با استفاده از بسترهای اينترنتی به تلفن‌های همراه مسافران را كرده است.

شهردار شیراز با اشاره به وضعیت جمع آوری معتادین و متکدیان نیز تاکید کرد: ۱۰ کمپ ویژه در این خصوص راه اندازی شده که ۴ کمپ مخصوص بانوان و ۶ کمپ به آقایان اختصاص داده شده و تا خرداد ماه نیز نگهداری می شوند.