رالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از ورود شرکت‌کنندگان در تور رالی و سافاری “رالی ترانس ایران 2″ به استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه سمنان، «محمدحسین بحرالعلومی» اظهار داشت: این گروه امروز (چهارشنبه دوم مهرماه) پس از عبور از روستای مصر، از طریق جاده جندق – معلمان، وارد شهرستان دامغان در استان سمنان شدند.

وی گفت: این گردشگران پس از عبور از سرکویر و چشمه علی و کلاته از مسیر باداب سورت وارد استان مازندران خواهند شد.

وی افزود: این گروه با 19 دستگاه خودرو و 38 نفر مسافر با ملیت‌های فرانسوی و ایتالیایی روز بیستم شهریور از طریق مرز بازرگان وارد ایران شده و هشتم مهرماه نیز از کشور خارج می‌شوند.

بحرالعلومی گفت: این گروه از استان آذربایجان غربی وارد کشور شده و پس از عبور از استان‌های آذربایجان شرقی، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد و اصفهان وارد استان سمنان شده و پس از بازدید از مناطق طبیعی و کویری استان سمنان وارد استان مازندران شده و از گیلان، قزوین و اردبیل بازدید کرده و از کشور خارج می‌شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حضور این گردشگران را در معرفی هر چه بیشتر کشور و ترغیب سایر گردشگران برای سفر به ایران موثر دانست.