دوربین های مدار بسته

عملیات نصب و راه اندازی سیستم های دوربین های مدار بسته و کنترل الکتریکی با هدف ارتقا ضریب امنیتی و حفاظت، در مجموعه جهانی کاخ گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کاخ گلستان، مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان با اعلام این خبر  گفت: نصب دوربین های مدار بسته در قالب دوربین های ثابت و چرخشی با مطالعات کارشناسی، بررسی،  آسیب شناسی و تهیه نقشه تاسیسات الکتریکی و حفاظتی، صورت گرفته است.

مسعود نصرتی با تاکید بر حفاظت الکترونیکی در کنار ایجاد امنیت فیزیکی و  با اشاره به ثبت جهانی کاخ گلستان از تلاش کارشناسان و مسئولان مجموعه در ارتقاء کمی و کیفی این کاخ خبر داد و افزود: با اتمام فاز نخست این عملیات محوطه مجموعه از سوی اتاق کنترل قابل حفاظت خواهد بود.

وی عملیات بهسازی و ایمن سازی تاسیسات برقی این مجموعه در۱۱ مرحله  عملیاتی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجموعه عنوان کرد و گفت:  این اقدامات شامل تعمیر اساسی و راه اندازی ژنراتور قدیمی مجموعه، ساخت سلول برق اتوماتیک، خرید و نصب تانکر ۱۰۰۰ لیتری به عنوان منبع ذخیره سوخت، سرویس اساسی کلید های هوایی اصلی مجموعه، ساخت تابلوی برق موزه اصلی، ساخت سینی داخلی تابلوی برق روشنایی شب، بهینه سازی و ایمن سازی تونل های تاسیساتی در قالب هدایت اصولی و ایمن کابل های برق و …. بوده است.