ganave
با هماهنگي هاي انجام گرفته در ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي شهرستان گناوه و پيگيري فرمانداري اين شهرستان بعنوان رياست ستاد شهرستان گناوه سرويس هاي اتوبوس رايگان از سواحل بندر گناوه به مرکز شهر و مراکز خريد به خدمات رساني در اين زمينه، انتقال و جابجايي مسافران نوروزي مي پردازند.

به گزارش توریست ها به نقل از میراث آریا، سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر و دبير ستاد تسهيلات سفر ضمن اعلام اين خبر گفت: شهرستان گناوه به دليل بار ترافيکي و حجم بالاي مسافران نوروزي در سالهاي قبل معضلات و مشکلات عديده اي داشت که با پيگيري هاي انجام گرفته اين مشکلات مرتفع شده است. (هواشناسی بوشهر)

« الياس کيامرزي» گفت: به منظور کاهش بارترافيک در بازار و مجتمع هاي تجاري سرويس رايگان حمل و نقل شهري ازسوي شهرداري شهر گناوه راه اندازي شده است.

«روح الله ملک زاده» معاون فرهنگي و هنري شهرستان گناوه نيز در اين باره گفت : سرويس دهي به مسافران از ساعت شش صبح آغاز و تا ساعت 24 شب به وسيله چهار دستگاه اتوبوس از ساحل تا بازار و برعکس داير و تا پايان تعطيلات نوروز ادامه دارد و يک اتوبوس نيز به منظور گردش مسافران از نقاط توريستي بندر گناوه رايگان فعاليت مي کند.

وي ادامه داد: ساحل گناوه ظرفيت 800 هزار مسافر وگردشگر نوروزي را دارد.

معاون فرهنگي هنري شهرداري گناوه، توسعه فضاي سبز و پياده رو، نصب آلاچيق ، راه اندازي 163چشمه سرويس بهداشتي ، ايجاد کمپينگ، نصب دوش براي استحمام، سطل زباله، توزيع آب آشاميدني رايگان با تانکر، پاکسازي روزانه ساحل و نيمکت استراحت را از اهم اقدامات شهرداري در ساحل اين بندر عنوان کرد.

به گزارش ميراث آريا، ساحل زيبا و ماسه اي گناوه از جاذبه هاي گردشگري اين شهرستان در شمال استان بوشهر است که جمع کثيري از مسافران و گردشگران شبانه روز دراين نقطه استراحت و تفريح مي کنند.