نمایشگاه گردشگری

گروههای موسیقی سنتی و آئینی از استانهای مختلف کشور در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به اجرای کنسرت های کوتاه موسیقی می پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، گروههای موسیقی سنتی از استانهای اردبیل، خراسان شمالی، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، خراسان  جنوبی، گلستان، ایلام، همدان، مازندران فارس، کرمانشاه و آذربایجان شرقی از روز ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در سالن ۳۸ هر یک در فاصله زمان مشخص به  اجرای آئین ها و نمایش های سنتی می پردازند.

امروز پنجشنبه ۲۹ بهمن ماه گروههای رقص و آواز کردستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مازندران، مرکزی، کردستان و همدان برنامه اجرا می کنند.

فردا جمعه نیز گروههای موسیقی استانهای خوزستان و کرمانشاه از ساعت ۱۰ و ۳۰ تا ۱۱ و ۳۰ و گروههای البرز، آذربایجان شرقی، فارس، کرمانشاه، خوزستان و آذربایجان شرقی از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به ترتیب برنامه اجرا می کنند.

اجرای این برنامه های موسیقی موجب شده تا مردم زیادی در سالن ۳۸ در زمان برگزاری این برنامه ها حضور پیدا کنند.

این برنامه موجب استقبال زیاد بازدیدکنندگان از نمایشگاه شده است.

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تا ساعت ۱۸ روز جمعه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، اداره های کل میراث فرهنگی استانها، صندوق احیای آثار تاریخی و شرکت های مرتبط با حوزه گردشگری، غرفه دارند.

همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه طلا و جواهرات نیز برپا شده و در آن سالنها نیز می توان صنایع دستی مرتبط با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را مشاهده کرد.