mazandaranاستاندار مازندران گفت: موج گردشگرانی که در ایام تعطیلات در طول سال وارد مازندران می‌شوند، سبب بروز برخی نارسایی‌ها در خدمات‌دهی می‌شود.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، منطقه مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار در سفر به غرب استان با بیان این مطلب افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود 55 میلیون مسافر و گردشگر وارد مازندران شدند، با این وجود زیرساخت‌های لازم در مازندران برای خدمات‌دهی مطلوب و بهره‌برداری بهینه از گردشگری وجود ندارد که برای تحقق این امر اعتبار بیشتری در بودجه 93 پیش بینی شد.

استاندار مازندران همچنین از تهیه طرح جامع سیلاب شهرستانهای نوشهر و بهشهر در استان خبر داد و گفت: این طرح برای پیشگیری و جلوگیری از حوادث سیلاب در استان تهیه شده است.

فلاح ادامه داد: در حوزه کشاورزی باید مسئولان امر حمایت لازم کنند تا بتوان مشکلات این حوزه را رفع کرد و از ظرفیت‌های این بخش بهره برد. استان، قطب مهم تولید کیوی و مرکبات است و باید نسبت به فروش، توزیع داخلی و صادرات مرکبات و کیوی مدیریت ویژه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است ستادی برای فروش این محصولات در مازندران تشکیل شود تا کشاورزان استان متضرر نشوند و از آنها حمایت شود.