Image226187مديرعامل هلدينگ گردشگري مارکوپولو از رضايتمندي حداکثري گردشگران نوروزي به عنوان مهمترين دستاورد اين هلدينگ در راستاي ارائه خدمات با کيفيت به مسافران و گردشگران نام برد.

«حسن تقي زاه انصاري» با بيان اين مطلب به ميراث آريا  گفت: آموزش کارکنان، انجام نظرسنجي و ارزيابي کيفي خدمات در دستور کار اين گروه است که در همين راستا بهبود خدمات را در هر بخش نسبت به گذشته مورد توجه قرار مي دهد.

وي با اشاره به حضور اين گروه در 30 نمايشگاه، سمينار و رويداد مرتبط با صنعت گردشگري در داخل و خارج از کشور، اظهار داشت: در اين نمايشگاه ها نسبت به اطلاع رساني و معرفي پتانسيل هاي گردشگري اقدام شده و همچنين حدود 50 مقصد گردشگري در بخش سفرهاي خارجي نيز در برنامه خدمات اين گروه قرار داشته است.

تقي زاده انصاري همچنين با بيان اينکه در بخش ايرانگردي نيز در سال گذشته يکصد بسته گردشگري برنامه ريزي شده بود که در نوروز امسال به گردشگران ارائه شد، افزود: در نوروز امسال براي اولين بار تور ايرانگردي با هدف بازديد از تمام آثار ثبت جهاني شده ايران به صورت يکجا در قالب يک تور 40 نفري که 15 روز طول کشيد اجرا شد.

وي با اشاره به اينکه اين تور در طول سال جديد ادامه خواهد يافت، يادآور شد: از ديگر برنامه هاي اين گروه در سال جديد، تهيه و تنظيم تقويم مناسبت هاي گردشگري و مسيرهاي گردشگري متناسب با روزهاي سال براي بازديد بوده است.