kurdistanبه منظور تسهيل در انتخاب مقاصد سفر و کسب اطلاعات جاذبه هاي استان کردستان، براي گردشگران پيام‌هاي اطلاع رساني ارسال مي شود.

به گزارش توریست ها به نقل از میراث آریا، به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کردستان، مدير کل اين اداره گفت: اين اداره کل براي تسهيل در انتخاب و کسب اطلاعات جاذبه هاي استان براي گردشگران پيام‌هاي اطلاع رساني ارسال مي‌دارد.

«فرهاد ميمنت آبادي» افزود: در اين پيام‌ها اطلاعات مهم و مفيد حاوي معرفي جاذبه هاي مطرح استان و امکانات و خدمات موجود به اطلاع گردشگران مي رسد.

وي افزود: سامانه پيامک در کل ايام نوروزي به طور شبانه‌روزي پاسخگوي تمام مسائل مطرح شده از سوي گردشگران در حوزه ستاد تسهيلات و عملکرد تمام اعضاي ستاد خواهد بود.

وي افزود: گردشگران مي‌توانند با ارسال پيامک به اين سامانه، تمام انتقادات، پيشنهادات و شکايات خود را از اين سازمان و يا دستگاه‌هاي ذي‌ربط در امر گردشگري مطرح کرده و در نظرسنجي‌هاي مطرح شده شرکت کنند. (نقشه استان کردستان)

ميمنت آبادي خاطرنشان کرد: مهمانان مي‌توانند در تعطيلات نوروز نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات ، شکايات و موضوعات مورد نظر خود را براي ارتباط با بخش‌هاي مختلف اين سازمان به شماره 4000013 پيامک کنند يا با شماره هاي 3246411 و 3285176 با کد 0871 تماس حاصل نمايند.