touristhaمسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از بازدید حدود 70هزار نفر از زائران راهیان نور در تعطیلات نوروز امسال از زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان خبر داد.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، سرهنگ علی یوسفی‌راد اظهار کرد: امسال استقبال راهیان نور و بویژه خانواده‌ها از مناطق عملیاتی این استان بسیار مطلوب بود و شاهد حضور گسترده در این مناطق بودیم. بیشترین بازدید از زیارتگاه‌های مرصاد، پاوه و شهدای بازی دراز بود.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان مناسب ایجادشده در استان کرمانشاه، گفت: بخشی از این زائران که به‌صورت سازمان‌دهی‌شده به استان وارد شده بودند در شهرهای کرمانشاه، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب اسکان یافتند.

یوسفی‌راد از اعزام 1700 نفر از اقشار مختلف مردم استان در نوروز به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و بیان کرد: این زائران از زیارتگاه‌های شلمچه، هویزه، اروند و دهلاویه دیدن کردند.

او همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کرمانشاه در زمینه‌ی میزبانی از کاروان‌های راهیان نور، افزود: از اردیبهشت‌ماه به بعد، بازدید از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه افزایش می‌یابد.