نمایشگاه

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع و تجهیزات وابسته با حضور مهمانان داخلی و خارجی و با مشارکت بیش از 60 مشارکت کننده در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گشایش یافت.

 حضور میهمان هایی از کشورهای ویتنام، اندونزی، تاجیکستان، ارمنستان، مالزی و روسیه در روز نخست نمایشگاه مشهود بود.

مقارن شدن برپایی این نمایشگاه با فصل اوج گردشگری اصفهان یعنی اردیبهشت ماه، همزمانی با هفته نکوداشت اصفهان و همچنین جاری بودن آب در زاینده رود و جوار پل شهرستان، این نمایشگاه را به نمادی کامل از ظرفیت های گردشگری اصفهان تبدیل کرده است.

در این نمایشگاه انواع خدمات و زیرگروه های صنعت گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، آژانس ها، هتل ها، ارائه دهندگان خدمات مربوط به هتلداری نظیر خودروهای تشریفاتی و تجهیزات نظافت هتل، اتحادیه هتلداران، ارائه دهندگان خوراک های سنتی و محلی، انواع صنایع دستی، نشریات تخصصی حوزه گردشگری، انجمن ها، شرکت های هواپیمایی، خطوط هوایی، شرکت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری، مراکز توریسم درمانی، مراکز اقامتی ویژه، ارائه دهندگان ماشین های ویژه کاروان های گردشگری، کمیته گردشگری سازمان فرهنگی ـ تفریحی شهرداری اصفهان با پروژه «اتوبوس گردشگری اصفهان»، شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی، مراکز ارائه دهنده سفر کارت، مؤسسات آموزشی ویژه راهنمایان تور، شرکت های سرمایه گذاری صنعت گردشگری، سیتی سنتر غرب اصفهان، بزرگ ترین دهکده المپیک کشور در زمینه توریسم ورزشی و مجتمع های گردشگری حضور دارند.

حضور سفارت ویتنام، سفارت مالزی و سرکنسولگری کشور روسیه، حضور مستقیم نماینده خط هوایی ایرفلوت روسیه، کارگزار رسمی سفارت ارمنستان، مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی استان در زمینه توریسم هوایی، بیمارستان سعدی و مرکز باروری و ناباروری اصفهان در زمینه توریسم سلامت و هیأت ورزش های همگانی استان اصفهان در شاخه توریسم ورزشی از جمله نقاط قوت این نمایشگاه است.

در بخش صنایع دستی برپایی 32 غرفه مربوط به صنایع دستی استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و تولید صنایع دستی در محل، به جذابیت این نمایشگاه افزوده است.

همچنین سیاه چادر مربوط به استان چهارمحال و بختیاری و غرفه شهرداری شهر محمدآباد استان اصفهان که صنایع دستی، غذاها و پوشش محلی این شهرستان را به نمایش گذاشته و ساز و آواز محلی نیز در آن اجرا می شود با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

هتل های سنتی و سفره خانه ها، هتل صخره ای به عنوان شگفت آورترین هتل ایران، هتل کویری و سایت های کویرگردی نیز از دیگر غرفه های جذاب این نمایشگاه هستند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع و تجهیزات وابسته که از دیروز در اصفهان آغاز شده تا پنجم اردیبهشت ماه طی ساعات بازدید 16 الی 22 در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است و در پایان هر شب قرعه کشی مربوط به سفر مالزی و خط هوایی Turkish Airline در محل نمایشگاه انجام می شود.

اصفهان ـ خبرنگار جام جم