شوشتر

شمار تصاویر منتشر شده از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی کشورمان در اینستاگرام از مرز 100 هزار قطعه عکس گذشت.

به گزارش ایسنا، «سید علی عراقچی»، موسس کمپین مردمی «ایران را باید دید« (Must See Iran) که بیش از 9 ماه از آغاز فعالیت آن در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد، با اعلام این خبر گفت: شامگاه گذشته تعداد تصاویر ارسالی مردم در شبکه‌های اجتماعی با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی کشورمان از مرز 100 هزار قطعه عکس گذشت.

وی افزود: این کمپین با هدف معرفی فرهنگ، آثار تاریخی و باستانی کشورمان از ابتدای فروردین ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده که با استقبال وسیع مردم روبرو شد.

«عراقچی» با اشاره به اینکه پنج هدف در آغاز راه برای این کمپین ترسیم شد، تصریح کرد: تصویرسازی مثبت از ایران، ترغیب گردشگران داخلی و خارجی، تقویت روحیه همدلی، مشارکت و اتحاد ملی، ورود ارز با رونق صنعت گردشگری کشور و نشان دادن چهره‌ای واقعی از ایران از مهمترین این اهداف بود که خوشبختانه مردم عزیز کشورمان با هوشمندی و در شرایط حساس کنونی این اهداف را به دقت دنبال کردند.

او با بیان اینکه در پیگیری اهداف این کمپین وقفه‌ای صورت نگرفته و کار به صورت شبانه‌روزی دنبال شده است، خاطرنشان کرد: ایران کشوری چهار فصل است، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد، کشوری با اصالت است و همه اینها مواردی است که لازم بود به جهان نشان دهیم و تصویر خود را بهبود ببخشیم.

به گفته وی، ورود گردشگران خارجی به کشور از یک‌سو موجب اشتغال‌زایی، درآمدزایی و ورود ارز به کشور شده و از سوی دیگر موجب معرفی فرهنگ غنی کشور ما به دنیا خواهد شد، ضمن آنکه ورود توریست به کشور به مردم انگیزه توسعه زیربناهای کشور را می دهد.

تصاویر مربوط به معرفی جاذبه‌های گردشگری را می‌توانید در دو لینک زیر دنبال کنید:

Www.mustseeiran.ir ،

http://instagram.com/mustseeiran_insta