نائب رییس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری گفت: در همه جای ایران میهمان‌نوازی عالی بود ولی مردم مشهد میهمان‌نوازی فوق‌العاده و باور نکردنی از من داشتند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان،”روبی روی” که در آیین اختتامیه هشتمین گردهمایی سراسری راهنمایان گردشگری کشور در شهر مشهد سخن می‌گفت، اظهار کرد: در 23 سال سابقه کاری‌ام، یعنی از 8 سالگی تاکنون هرگز اینچنین گردهمایی با شکوهی را ندیده بودم و مطمئن هستم در آینده دوستان من نیز از میهمان‌نوازی فوق العاده شما و لطف راهنمایان گردشگری ایران بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان این‌که این چهارمین‌بار است که به ایران می‌آید،خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته آموخته‌های زیادی را از مردم ایران و پذیرایی خوب آن‌ها کشف کردم و به همه دوستانم خواهم گفت که در سال 2017 بهترین گردهمایی جهانی راهنمایان گردشگری را در ایران شاهد خواهید بود.

نائب رییس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری افزود: در چند روز اقامتم در ایران که از 14 فوریه، یعنی روز ولنتاین آغاز شد، همواره از من سوال می‌شد که اهل کجا هستم؟ و من در پاسخ آن‌ها می‌گفتم اهل مونترال کانادا و آن‌ها در ادامه می‌پرسیدند مطمئنی که اهل جنوب ایران نیستی؟ ولی دیروز که در مشهد از من پرسیدند از کجا آمده‌ای، من به دلیل این میزبانی فوق‌العاده و لطف مردم در پاسخ گفتم؛ “من ایرانی‌ام. به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنم، چون ایرانی‌ها مهمان‌نواز هستند.”