هتل سنگی

سنندج- هتل سنگی هورامان تخت توسط بخش خصوصی و با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان كردستان، هتل سنگی هورامان تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی واقع در شهر هورامان تخت که از مهمترین جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان و غرب کشور است توسط معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افتتاح شد.

 این هتل دارای ۲۲ اتاق و ۶۰ تخت است که دارای امکانات بسیار مناسب هتلی بوده و آماده اسکان و پذیرایی گردشگران و مهمانان ورودی به استان است.

 بنابه گفته سرمایه گذاران این پروژه  فاز دوم آن در صورت تامین اعتبار و همکاری ارگان‌های ذی ربط در مدت زمان کوتاهی شروع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی  در مراسم افتتاح این پروژه با ابراز خرسندی از حضور خود دراین منطقه بکر و بسیار دیدنی هورامان از تلاش‌های خستگی ناپذیر سرمایه گذاران طرح تشکر کرد.

شیرکوند بیان کرد: هورامان را باید تمام مردم ایران بشناسند و برای بازدید آن به این خطه فرهنگی، تاریخی و طبیعی از میهن اسلامی سفر کنند.

وی وجود این سرمایه گذاران را برای کردستان غنیمت دانست و اظهارداشت: تجهیز و توسعه هتل هورامان نیازمند  پیشرفته ترین تجهیزات است و امیدوارم در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال این دو سرمایه گذاری کردستانی موفق و پیروز باشند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی  از روستای سلین، بلبر و ژیوار و هتل در دست ساخت سلین نیز بازدید کرد.