گلستان

گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: گلستان ظرفیت های بسیاری در گردشگری داراست و می تواند چرخ اقتصاد استان را به حرکت در آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در ایستگاه راه آهن اینچه برون که با حضور سخنگوی دولت برگزار شد، اظهار کرد: در دولت وعده هایی که در سفر سال 93 به استان داده است و می بایست این وعده ها عملیاتی شود.

وی افزود:مشکلات اجتماعی و آسیب ها ریشه های اساسی دارد که به عقیده بنده مشکلات اقتصادی مهم ترین مشکل جهان امروز است.

وی با بیان اینکه دولت باید به ریشه های مسائل بپردازد، ادامه داد: دولت به خوبی در این زمینه فعالیت می کند اما انتظار داریم تا مشکلات اقتصادی به صورت ریشه ای حل شود زیرا با زندگی روزمره مردم ارتباط دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن گلایه مندی از طولانی شدن روند پروژه گردشکری آشوراده، اضافه کرد: این طرح نباید اینقدر دچار کش و قوس می داشت و زودتر باید به نتیجه می رسید.

وی تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری هم یکی از موضوعات سفر رئیس جمهور بود که می تواند اقدامات موثر برای توسعه استان به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: تاکنون به مسائل گردشگری و جاذبه های آن در این استان  توجه نشده و سرمایه گذاری چندانی بر روی آن صورت نگرفته در حالی که سرمایه گذاری در این حوزه اعتبلرات چندانی نمی خواهد و می تواند چرخ اقتصاد استان را به حرکت درآورد.

امام جمعه گرگان افزود: خوشحالیم که دولت امروز در دست یک فرد روحانی توانمند، با شخصیت، دلسوز و آگاه است. اگر بتوانند کاری انجام دهند وعده می دهند و گرنه قولی به کسی نمی دهند.
وی با تاکید بر لزوم همدلی در کشور گفت: امروز همه باید برای توسعه دست به دست هم دهیم.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان عده ای هستند که سنگ پرانی می کنند و چوب لای چرخ دولت می گذارند که تعدادشان هم کم نیست، امیدواریم آنان هم به کمک دولت بیایند.