نمایشگاه

رییس سازمان میراث فرهنگی و معاون گردشگری برای شرکت در مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی گردشگری (ITB) برلین و «پنجمین اجلاس وزرای گردشگری» روزگذشته عازم کشور آلمان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر و مرتضی رحمانی موحد در فرودگاه برلین مورد اسقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان قرار گرفتند.

دیدار با همکاران و اعضای خانواده ایرانیان و نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی در آلمان، برگزاری نشست های دو جانبه با مقامات و تشکل‌ها و صنوف مرتبط با صنعت گردشگری آلمان برای تسهیل ورود گردشگران اروپایی و همچنین شرکت در مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی گردشگری (ITB) برلین از برنامه‌های روز نخست سفر رییس سازمان میراث فرهنگی است.

چهل و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری(ITB) برلین ۱۳تا ۱۶ اسفند ماه ۹۳مصادف با ۴تا ۷ مارچ ۲۰۱۵ با حضور ۱۸۰ کشور از ۵قاره برگزار می شود، گذشت حدود نیم قرن از برگزاری این نمایشگاه اهمیت آن را دو چندان می کند.

کشور ایران نیز با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هماهنگی شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با غرفه ای حدود  یکهزار و ۹۰ متر مساحت در این نمایشگاه شرکت کرده است.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز سه شنبه ۱۲ اسفند در «پنجمین اجلاس وزرای گردشگری عضو پروژه راه ابریشم سازمان جهانی جهانگردی» حضور پیدا می‌کند.

دفاتر و شرکت های گردشگری، شرکت‌های حمل و نقل، شرکت‌های برپاکننده سفرهای آبی و دریایی، انجمن‌ها و دفاتر گردشگری شهری، کمپانی‌های اجاره ماشین، تورگردانان، خطوط هوایی فرودگاه‌ها، هتل ها و اقامتگاهها و … از ایران در چهل و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری(ITB)  برلین شرکت می کنند.