خدمات مسافرتی

رسیدگی به 16پرونده شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی در کمیته رسیدگی به شکایات استان تهران منجر به حل و فصل 15 مورد و لغو مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی شد.

به گزارش ایسنا، رجبعلی خسروآبادی – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اعلام اینکه تمام تلاش ما در کمیته رسیدگی به شکایت استان تهران حل و فصل موضوعات و جلب رضایت شاکی است افزود: تاکید ما بر این است که تعلیق فعالیت و لغو مجوز دفاتر خدمات مسافرتی آخرین گزینه کارشناسان کمیته رسیدگی به شکایات باشد.

او گفت: دفاتر خدمات مسافرتی بنگاه‌های کوچک خدماتی هستند که در عین نظارت بر حُسن انجام فعالیت آنها، نیازمند نگاه حمایتی دستگاه حاکمیتی برای استمرار فعالیت خود است. خوشبختانه افزایش آگاهی شهروندان در خرید خدمات سفر موجب شده تا مسافران با دقت بیشتری پس از حصول اطمینان از مجاز بودن فعالیت دفتر خدمات مسافرتی ، فرم قرارداد مسافر را امضاء کنند .

خسروآبادی ادامه داد: کمیته رسیدگی به شکایات استان تهران تا پایان سفرهای نوروزی هر روز در معاونت گردشگری استان برگزار می‌شود و تلاش همکاران ما این است تا رای نهایی کمیته در کمترین زمان و در همان روز اعلام شود.

رسیدگی به 16 پرونده‌ شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی از 27 اسفندماه سال 94 تا کنون انجام گرفته است. شهروندان می‌توانند در تمام ایام نوروز برای اعلام شکایات از خدمات گردشگری به آدرس تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان استاد نجات‌اللهی جنوبی نبش کوچه ارشد – اداره کل میراث فرهنگی استان تهران – طبقه پنجم- کمیته رسیدگی به شکایات مراجعه کنند.