اولین جشنواره رالی گردشگری بانوان توسط شرکت هولدینگ گردشگری فلامینگو و با یاری کانون اتومبیلرانی و گردشگری ایران در روزهای 2 تا 7 شهریور ماه امسال برگزار می شود.
تصویر اولین جشنواره رالی گردشگری بانوان برگزار می شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی جشنواره رالی گردشگری بانوان، نخستین رالی گردشگری بانوان با هدف بازدید از مناطق کمتر انتخاب شده گردشگری ایران و تقویت مهارت های رانندگی در میان زنان، با حضور علاقه مندان به رشته رالی در طی روزهای دوم تا هفتم شهریور ماه امسال برگزار می شود.

روز سه شنبه نوزدهم مردادماه نشست خبری با حضور رقیه حاتمی مدیر شرکت هولدینگ گردشگری فلامینگو، مهندس بیوک موسوی مدیریت مجموعه تاریخی سعدآباد، مهندس اسلامی مدیر کانون اتومبیلرانی از متولیان این جشنواره در کاخ موزه ملت مجموعه سعدآباد برگزار شد.

به گفته رقیه حاتمی پور، مدیر شرکت گردشگری فلامینگو نکته ای که در این رقابت ها مورد ارزیابی قرار می گیرد مهارت رانندگی بانوان است با هدف معرفی مناطق کمتر دیده شده ایران در نتیجه میزان سرعت، معیار پیروزی در این مسابقه نیست.

همچنین اسلامی، مدیر کانون اتومبیلرانی استان تهران بیان کرد: ضوابط سخت گیرانه ای برای شرکت در این مسابقه در نظر گرفته نشده و تنها شرط حضور در این رقابت ها داشتن گواهینامه رانندگی است. بانوان با حضور یک نقشه خوان و برخورداری از مهارت های اولیه می توانند در این رقابت ها شرکت کنند. شرکت کنندگان در این مسابقه حتما باید در جلسه توجیهی که قبل از مسابقه برگزار می شود، حضور یابند.

وی درباره جزییات این رقابت گفت: نقط شروع مسیر این مسابقات، کاخ موزه سعدآباد است و رانندگان بعد از گذر از استان البرز و قزوین در استان زنجان به پایان مسیر خواهند رسید.

گفتنی است؛ طبق برنامه ریزی شرکت کنندگان از نقاط گردشگری و دیدنی این مسیر بازدید می کنند.هم زمان با شروع مسابقات در مجموعه سعدآباد جشنواره ای مخصوص بانوان برپا خواهد شد.

مدیر شرکت گردشگری فلامینگو در رابطه با این جشنواره گفت: غرفه هایی برای بانوان در نظر گرفته شده است که تعداد بیشتر آنها از زنان سرپرست خانوار هستند. این جشنواره در طول این روزها از ساعت 15 تا 23 دائر است و برنامه های ویژه ایی در طول شب های این جشنواره اجرا می شود.

حاتمی با بیان اینکه این طرح در استانهای دیگر از جمله گلستان،گیلان، مازندران وکردستان مور استقبال قرار گرفته است گفت: این برنامه را در آینده ادامه و گسترش خواهیم داد چون باعث شادابی بیشتر جامعه زنان می شود البته در این کار بخش ها و ارگان های مختلفی باید ما را یاری کنند.

ثبت نام برای شرکت در این مسابقه تا هفته آخر مرداد ماه ادامه دارد و هیچ هزینه ایی از شرکت کنندگان دریافت نمی شود.

علاقمندان می توانند از طریق دبیرخانه این جشنواره با شماره 22222014 برای ثبت نام تماس حاصل کنند.