صنعت گردشگری

فعالان صنعت گردشگری در سال ۹۴ و برگزیدگان دومین جشنواره مشارکت‌های ملی در روز جهانی گردشگری تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه روز جهانی گردشگری پیش از ظهر روز پنجم مهرماه در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور، علی ربیعی وزیر کار، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از فعالان گردشگری بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.

در این برنامه ۳۰ نفر از فعالان گردشگری در بخش‌های مختلف به عنوان برترین‌های صنعت گردشگری سال ۹۴ معرفی شدند.

همچنین در این برنامه و در تقدیر از برگزیدگان جشنواره مشارکت‌های ملی گردشگری در بخش فیلم مستند کسی شایسته تقدیر شناخته نشد، اما در بخش خاطره‌نویسی مرضیه ابراهیمی، فاطمه صدیقی، قدیر علی سعید به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند و هر یک به میزان ۵ سکه، ۳ سکه و یک سکه به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

در بخش ایده‌های نو نیز علیرضا نخستین برای طراحی یک میلیون چراغ سبز نفر اول شناخته شد و اشکان بروج به عنوان فعال گردشگری و طراح و ایده‌پرداز کمپین دیسکاور پرشیا معرفی شد. نفر سوم نیز مطهری حاجی‌زاده برای طراحی کمپین خانه خودتونه به عنوان نفر سوم معرفی شد.

در بخش برگزیدگان عکس، امین برنج‌کار، نصرالله کوهکن، محمد معیمنی شایسته لوح تقدیر شناخته شده و ۲ سکه بهار آزادی دریافت کردند.

همچنین مازیار اسدی، بهنام رضوانیان و امیرحسین کمالیان شایسته تقدیر شناخته شده، لوح تقدیر و ۴ سکه بهار آزادی را دریافت کردند.

در ادامه این برنامه از سیم‌کارت گردشگری نیز و تمبر یادبود گردشگری به همراه توریست‌کارت رونمایی شد.