نمایشگاه اکسپو میلان

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی فروش تورهای مسافرتی نمایشگاه اکسپو میلان را ملزم به دارا بودن ضوابط تعیین شده از سوی کمیته گردشگری برگزاری این نمایشگاه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی رحمانی موحد رییس کمیته گردشگری اکسپو میلان در جلسه ای با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و روسای صنف دفاتر خدمات مسافرتی کشور گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته ساماندهی تورهای گردشگری جهت حضور و بازدید هموطنان از نمایشگاه اکسپو میلان که از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه تا ۹ آبان ماه سال جاری به مدت ۶ ماه برگزار خواهد شد؛ در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بر مبنای این اقدام تهیه دستور العمل اجرایی، نرخ مصوب، نوع خدمات و امکانات در سطوح بازرگانان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقه مندان به حضور در نمایشگاه اکسپو میلان طی همکاری با تشکل های دفاتر خدمات مسافرتی اجرایی شده است تا متقاضیان حضور بتوانند در چارچوب خدمات استاندارد و با نظارت عالیه از امکان موجود بهره مند شوند.

رحمانی موحد خاطر نشان کرد: تنها دفاتر خدمات مسافرتی می توانند اقدام به فروش تورهای مربوطه نمایند که با رعایت ضوابط و مقرراتی که به این منظور تنظیم شده است، مجوز لازم را از کمیته گردشگری اکسپو میلان اخذ کرده باشند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان متذکر شد: اكسپو میلان ۲۰۱۵ با شعار «تغذیه زمین، انرژی برای زندگی» به عنوان  رویدادی جهانی، فرهنگی، آموزشی و علمی كه كشورها، سازمان ها، شركت ها و انجمن ها را در میلان گرد هم خواهد آورد، با پیش بینی ۲۰ میلیون بازدیدكننده فرصت خوبی برای حضور و معرفی کشورمان خواهد بود.

نمایشگاه اکسپو هر ۵ سال یکبار در یکی از شهرهای مهم دنیا برگزار می شود که این دوره در شهر میلان در ایتالیا برگزار خواهد شد.