کاخ نیاوران
تداخل برنامه میراثی کاخ نیاوران با نشست خبری کنسرت علیزاده باعث شد تا معاون میراث فرهنگی در کنار این استاد موسیقی بنشیند و این دو برنامه با هم ادغام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری کاخ نیاوران به مناسبت آغاز هفته مشروطیت و بازنمایی تابلوی سطح تهران پیش از ظهر یکشنبه در کاخ اختصاصی نیاوران برگزار شد.

در نیمه های برگزاری این برنامه محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی کشور اطلاع داد که تا دقایقی دیگر در این برنامه حضور پیدا خواهد کرد. طولانی شدن این برنامه باعث شد تا نشست خبری تور کنسرت حسین علیزاده با آن تداخل پیدا کند و خبرنگاران حوزه موسیقی به همراه علیزاده در این نشست حضور یابند.

پیش از این قائم مقام سابق سازمان میراث فرهنگی از ممنوعیت تصویربرداری فیلم های تاریخی و برگزاری کنسرت های موسیقی در بناهای تاریخی و کاخ موزه های تهران خبر داده بود، اما این بار حسین علیزاده به معرفی کنسرت خود در کاخ نیاوران پرداخت. همین مساله باعث شد تا خبرنگاران حوزه میراث فرهنگی از طالبیان بپرسند که چطور یک گروه موسیقایی دوباره مجوز برگزاری کنسرت در کاخ موزه نیاوران را گرفته است که در پاسخ به این سوال طالبیان گفت: باید شرایط حضور گروه موسیقی در بناهای تاریخی بررسی شود اگر فرکانس صدا به سمت بنای تاریخی نباشد و دور از این مکان در فضای آزاد اجرا شود مشکلی پیش نمی آید من با این حال باز هم به مدیریت مجموعه کاخ نیاوران تذکر ویژه خواهم داد تا این شرایط را لحاظ کنند.