علیرضا تابش

مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تابش روز شنبه این هفته به علت برخی اختلاف سلیقه ها در حوزه کاری با رئیس سازمان میراث فرهنگی از این سمت استعفا داد و آنطور که کارکنان سازمان میراث فرهنگی نیز می گویند وی از همان روز تا کنون در محل کار خود حاضر نشده است.

تابش حدود ۶ ماه با نجفی کار کرد و در این مدت نیز همچنان مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی بود. وی شهریور ماه سال پیش با آمدن محمدعلی نجفی به سازمان میراث فرهنگی ورود پیدا کرد و سمت مدیر حوزه ریاست و مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی را به عهده گرفت.

پیش از این علیرضا تابش به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر هماهنگی امور یادمان های روسای جمهور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی، مشاور رییس موزه ملی قرآن کریم، مشاور رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، عضو هیات نظارت بر انجمن های دوستدار میراث فرهنگی و عضو هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت کرده است.

سال گذشته مهدی حجت، قائم مقام سازمان میراث فرهنگی نیز از سمت خود با آمدن سلطانی فر به این سازمان استعفا داد. سلطانی فر هیچگاه از وی برای بازگشت دوباره به این سازمان دعوت نکرد.