نیاوران

مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران در طول تعطیلات عید نوروز سال ۱۳۹۴همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقه مندان و دوستداران تاریخ، هنر و میراث فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاخ نیاوران اعلام کرد که از تاریخ اول تا ۱۲ فروردین تعطیلی گردشی کاخ موزه های این مجموعه لغو و فروش بلیط از ساعت ۹ تا ۱۸ انجام شده و مجموعه تا ساعت ۱۹ فعال خواهد بود.

 در تاریخ شنبه یک فروردین مجموعه از ساعت ۱۰ صبح آغاز به کار کرده و به دلیل برخورداری از فضای سبز همزمان با روز طبیعت در تاریخ ۱۳ فروردین نیز تعطیل خواهد بود.

کاخ صاحبقرانیه، کاخ اختصاصی نیاوران و موزه پارچه و لباس های سلطنتی، کوشک احمدشاهی، موزه کتابخانه اختصاصی، موزه جهان نما، نمایشگاه خودروهای سلطنتی و باغ کتیبه ها فضاهایی هستند که علاقه مندان می توانند در این مجموعه بازدید کنند.

مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و علاقه مندان جهت بازدید در طول نوروز می توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه تا ساعت ۱۹ فعال خواهد بود.