costaricaکاستاریکا با حضور پررنگ در نمایشگاه‌های گردشگری چین به دنبال جذب بیشتر گردشگران این کشور آسیایی است.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، مسئولان صنعت گردشگری کاستاریکا که کشورشان در سال‌های اخیر عملکرد موفقی در جذب گردشگر،‌ به‌ویژه گردشگر درمانی داشته است، قصد دارند با حضور پررنگ در نمایشگاه‌های گردشگری چین‌ به سهم کوچکی از گردشگران پرجمعیت‌ترین کشور جهان دست یابند.

به گزارش توربو نیوز‌، در این راستا کاستاریکا برای نخستین‌بار در روزهای آتی در نمایشگاه گردشگری پکن حضور می‌یابد و برای حضور پررنگ در نمایشگاه گردشگری «بازار گردشگری چین» نیز برنامه‌ریزی کرده است.

قرار است در غرفه کاستاریکا قابلیت‌های این کشور در جذب گردشگران درمانی و همچنین امکانات هتل‌ها، خطوط هوایی، سواحل و حیات‌وحش بکر این کشور به گردشگران معرفی شود.

بر اساس آمارها، در سال گذشته تنها حدود 11 هزار گردشگر چینی به کشورهای منطقه آمریکای مرکزی از جمله کاستاریکا سفر کرده‌اند که افزایش تعداد آنها می‌تواند صنعت گردشگری این منطقه را متحول کند.

گردشگران به‌ویژه گردشگران درمانی از کاستاریکا به عنوان مکانی نام می‌برند که با هر بودجه‌ای می‌توان از خدمات درمانی بهره برد که در این میان هدف بخش عمده گردشگران درمانی که به کاستاریکا سفر می‌کنند، انجام خدمات جراحی دندان است.

کاستاریکا در سال 2012 با رشدی 11 درصدی گردشگرانش برای سومین‌بار در طول تاریخ صنعت گردشگری این کشور، موفق به ثبت رکورد جذب بیش از دو میلیون گردشگر شد که بیشتر آنها از طریق مرز هوایی وارد کاستاریکا شده‌اند.