malek

محمد شریف ملک زاده  در خصوص جشنی که قرار است 28 فروردین ماه در استادیوم آزادی تهران برگزار شود، اظهار داشت: جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور طبق روال هر ساله و البته با شکوهی افزون تر 28 فروردین ماه با حضور تمامی اعضا و خادمین سفرهای نوروزی ، مقام‌های عالی کشور و ده ها هزار نفر از مدعوین در استادیوم 100 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری همچنین از حضور گروه های موسیقی آیینی و سنتی اقوام ایرانی در این مراسم خبر داد و گفت: گروه های موسیقی آیینی و سنتی اقوام ایرانی از استان های مختلف کشور در این مراسم به ارائه اصیل ترین جلوه های موسیقی ایران زمین خواهند پرداخت.

به گفته ملک زاده ارائه گزارش عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای کشور در ایام نوروز و تجلیل از زحمات شبانه روزی خادمان سفر در این ایام ، از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای نوروز 92 در ستاد تسهیلات سفرهای کشور برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام گرفت ، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نوروز امسال شاهد سفرهایی کم دغدغه و با نشاط در سراسر کشور بوده و هستیم و گردشگری داخلی رونق بیشتری نسبت به سال‌های گذشته پیدا کرده که بخشی از آن به دلیل برنامه‌ریزی‌های ویژه سازمان در طول سال بوده است.

به گزارش فارس، در حالی که طی سالهای گذشته، مراسم تقدیر از خادمان سفرهای کشور با پایان یافتن تعطیلات نوروزی با حضور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور، در فضایی کوچک تر از استادیوم آزادی برگزار می شد، پیش بینی می شود امسال هم با توجه به اینکه آخرین سال عمر دولت دهم است، رئیس جمهور از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور تجلیل کند.

از سوی دیگر با توجه به حاشیه های سیاسی مراسم استقبال از نوروز نیز که اسفندماه با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در سالن اجلاس سران برگزار شد، پیش بینی بهره برداری های سیاسی از این مراسم در فضای استادیوم آزادی نیز دور از انتظار نیست.