سفر

اردبیل – معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: احکام روسای ستاد اجرای خدمات سفر استان با در نظر گرفتن نظرسنجی خدمات در سال گذشته ابلاغ شد.

قادر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه به‌مانند سال‌های قبل در نوروز امسال نیز ستاد اجرای خدمات سفر در استان فعال خواهد بود، تصریح کرد: این ستاد طی هفته‌های گذشته جلسه ای با استاندار اردبیل ترتیب داده و در این جلسه نتایج نظرسنجی خدمات سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این نظرسنجی به صورت تخصصی توسط فارغ التحصیلان رشته مدیریت جهانگردی استان انجام شده و دستاوردهای مطلوبی در نحوه خدمت رسانی به مسافران و گردشگران استان به نگاهی به مهمترین نیازمندی مسافران داشت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان بابیان اینکه دستور العمل ستاد به اعضا و فرمانداران شهرستان ها ارائه شده است، تاکید کرد: علاوه بر این ۱۰ کمیته ذیل این ستاد فعال شده اند و هر یک شرح وظایف خود را دریافت کرده اند.

تقی زاده کمیته های امداد و نجات، بهداشت و نظارت و بازرسی را از جمله کمیته های فعال این ستاد دانست و متذکر شد: ابلاغ روسای کمیته ها نیز با دستور استاندار صادر شده است.

وی فعالیت مطلوب دستگاه های عضو ستاد در طول ایام تعطیلات نوروزی را یکی از مهمترین فاکتورهای معرفی بهینه استان دانست و تاکید کرد: در واقع در ایام نوروز فرصتی فراهم می شود تا زمینه جذب گردشگر در تعطیلات تابستان و سایر فصول سال تسهیل شود.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی استان این ستاد در محل نگارخانه خطایی از ۲۷ اسفند لغایت ۱۴ فرودین ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.