اردبیل

مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل از افتتاح کمپ گردشگری «برزند گرمی» با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکری با بیان این مطلب گفت: ساخت کمپ برزند گرمی با کاربری گردشگری در زمینی به مساحت تقریبی شش هزار مترمربع در 17 کیلومتری شهر گرمی (واقع در مسیر اردبیل به گرمی) با مشارکت بخش خصوصی، شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی و این اداره کل از سال 89 آغاز شد.

وی اضافه کرد: این مجموعه گردشگری شامل پنج واحد سوئیت اقامتی به مساحت تقریبی 115 مترمربع، واحد پذیرایی شامل رستوران و آشپزخانه و مجموعه سرویس های بهداشتی، نمازخانه و فروشگاه همراه با سکوهای چادر است.

یعقوب غریب‌زاده، مسئول پروژه کمپ برزند گرمی نیز درباره عملیات انجام شده در این کمپ بیان کرد: محوطه‌سازی شامل زیرسازی، اجرای جدول بتنی، کف‌سازی با پازل و آسفالت، اجرای دیوار محوطه بیرونی کمپ و پنج سکوی چادر در داخل محوطه همراه با سایر محدثات انجام شده است. درحال حاضر عملیات ساخت پروژه کمپ برزند گرمی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به پایان رسیده و در ایام دهه مبارک فجر قابل افتتاح و بهره برداری است.