گردشگری

با همکاری سازمان میراث فرهنگی و موسسه غیرانتفاعی “طلوع سفر زاگرس”، سمینار یک روزه کارآفرینی در صنعت گردشگری در اراک برگزار می‌شود.

مسئول کمیته علمی این سمینار در گفت‌وگو با خبرنگار گردشگری ایسنا بیان کرد: این سمینار یک روزه با هدف شناخت بیشتر صنعت گردشگری و شناسایی کسب و کارهای کوچک در بحث درآمدزایی گردشگری در استان مرکزی برگزار می‌شود.

سمیه امیری افزود: شرکت برای علاقه‌مندان در این سمینار از استان‌های دیگر آزاد است. این پیشنهاد از طرف دانشجویان دانشگاه پیام نور که این موسسه را ثبت کرده‌اند مطرح شده است.

او گفت: این سمینار در 2 بخش تخصصی – کارگاهی و عمومی برگزار می‌شود. در بخش عمومی، تئوری‌های کارآفرینی و اهمیت خلاقیت‌، ایده‌پردازی و نوآوری تدریس می‌شود و در بخش کارگاه تخصصی که مدرس آن مسیح شریف دانشجوی دکترای اقتصادی گردشگری UIB اسپانیا است با ظرفیت محدود 35 نفر برگزار می‌شود و در نهایت به شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهی‌نامه معتبر سازمان میراث فرهنگی و به مابقی شرکت‌کنندگان هم گواهی‌نامه حضور اعطا می‌شود.

این مدرس دانشگاه اضافه کرد: هدف از برگزاری چنین سمینارهای این است که از دل کارگاه‌ها ایده‌های عملی در بیاید که بعدها بتوانیم برای برنامه کسب و کار تعریف و در سطح استان عملی کنیم زیرا استان اراک صنعتی است به بحث گردشگری آن زیاد توجه نشده گرچه این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

به گزارش ایسنا، سمینار کارآفرینی صنعت گردشگری 4 اسفند ماه از ساعت 8 صبح تا 16 در فرهنگسرای “شهر” استان اراک برگزار می‌شود.