arabبیستمین دوره نمایشگاه گردشگری «بازار گردشگری عرب» در امارات گشایش یافت.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، بیستمین دوره نمایشگاه گردشگری «بازار گردشگری عرب» از روز دوشنبه با حضور مقامات ارشد صنعت گرشگری امیرنشین دبی و سازمان جهانی جهانگردی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی در امارات گشایش یافت.

به گزارش عرب نیوز، نمایشگاه گردشگری بازار گردشگری عرب (ATM) یکی از 10 نمایشگاه برتر جهان در حوزه صنعت گردشگری است که نخستین دوره‌ آن در سال‌های 1994 میلادی برگزار شد.

هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه که غرفه‌های کشورهای آفریقای‌جنوبی، ترکیه، فرانسه، مالزی، تایلند، سنگاپور، هند، سریلانکا و عمان در آن جلب توجه می‌کند، توسعه‌ی صنعت گردشگری کشورهای عرب منطقه‌ی خاورمیانه بوده و طی سالها برگزاری نقش چشمگیری در رونق صنعت گردشگری این منطقه داشته است.

از چند روز قبل از آغاز نمایشگاه، بیلبوردهای ویژه‌ بیستمین دوره‌ نمایشگاه بازار گردشگری عرب در نقاط مختلف دبی به‌ویژه ایستگاه‌های مترو نصب شده و در زمان ورود بازدیدکنندگان به نمایشگاه نیز اطلاعات جامعی از طریق بلوتوث در اختیار می‌گیرد.

نمایشگاه امسال بازار گردشگری عرب به مدت چهار روز از تاریخ ششم تا نهم می (16 تا 19 اردیبهشت) میزبان علاقه‌مندان است که سه روز نخست برگزاری نمایشگاه ویژه‌ کارشناسان صنعت گردشگری و روز پایانی ویژه‌ بازدید عموم است.