انتصاب

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سابق بنا به حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی، به عنوان مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان البرز منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر میرچی در استان گیلان معاونت سیاسی امنیتی صدا و سیما و مدیریت واحد مرکزی خبر این استان را بر عهده داشت وی سپس به عنوان مدیر امور اجتماعی و انتخابات مازندران فعالیت خود را ادامه داد تا اینکه به عنوان مدیرکل سازمان قند و شکر و سپس مدیرعامل مرکز اطلاعات تاریخی تهران منصوب شد. همچنین او مدتی نیز به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات رفاهی شهر تهران و مشاور وزیر تعاون و عضو هیات مدیره صندوق تعاونی کشور فعالیت کرد.

میرچی مشاور فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مشاور اجرایی وزیر تعاون در امور بین الملل نیز بوده است. از سوابق وی در حوزه گردشگری نیز می توان به سمت او به عنوان مدیرکل جهانگردی کشور از سال ۶۸ تا ۷۱ اشاره کرد. این اواخر نیز در دولت تدبیر و امید وی مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری بود.

اکنون میرچی بنا به حکم مسعود سلطانی فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی، به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز انتخاب شده و قرار است که ششم اردیبهشت ماه مراسم معارفه وی برگزار شود.

میرچی پنجمین مدیری است که طی ۴ سال اخیر مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان البرز را بر عهده می گیرد. پیش از این ابوالفضل عبیدی این مسئولیت را بر عهده داشت. در دوره عبیدی مالکیت کاخ مروارید با پیگیری های خبرگزاری مهر و این اداره کل از یک نهاد نظامی به سازمان میراث فرهنگی منتقل شد.