سوریه

وزارت گردشگری کشور جنگ‌زده سوریه از برنامه‌های این وزارتخانه برای حضور پررنگ در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، از هفته‌ها قبل با استقرار نسبی آرامش در سوریه و انتخاب مجدد بشار اسد به ریاست جمهوری، امیدها برای بازگشت سوریه به روزهای قبل از جنگ داخلی بار دیگر زنده شده‌ است.

به گزارش توربو نیوز، در این شرایط وزارت گردشگری سوریه به دنبال حضوری پررنگ در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت گردشگری با شعار «سوریه باردیگر می‌درخشد» است که در این مسیر نخستین حضور این کشور در نمایشگاه بین‌المللی «بازار جهانی سفر» خواهد بود که سی‌وپنجمین دوره آن در تاریخ سوم نوامبر 2014 در مرکز نمایشگاهی «اکسل» شهر لندن، پایتخت انگلیس گشایش می‌یابد.

امسال 192 کشور در قالب بیش از 1200 موسسه در نمایشگاه گردشگری بازار جهانی سفر حضور خواهند داشت و در طول چهار روز برگزاری، جاذبه‌های گردشگری و آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌ توسعه صنعت گردشگری را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

وزارت گردشگری سوریه همچنین اعلام کرده که در روزهای آتی تور ویژه‌ای با حضور بازیگران و خوانندگان سرشناس این کشور که در جهان عرب شهرت دارند برای جذب گردشگران به سوریه راهی چند کشور عربی خواهد شد.