pic

مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی عکس گردشگری که از سوی یک موسسه‌ی طبیعت‌ گردی برگزار شده بود، امروز با حضور فعالان دولتی و خصوصی در حوزه‌ی اکوتوریسم برپا می‌شود.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، ناشناخته بودن جاذبه‌های گردشگری ایران و کمبود تبلیغات، انگیزه‌ای بود تا یک موسسه‌ی طبیعت‌گردی جشنواره‌ی عکاسی را با همراهی افشین بختیاری‌، حسن غفاری و آرش حمیدی به‌عنوان عکاسان شناخته‌شده‌ در عرصه‌ی گردشگری و میراث فرهنگی برگزار کند.

این جشنواره با محورهای گردشگری و هنر، گردشگری و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی‌، گردشگری ایران‌، گردشگری و نگاه جهانی، گردشگری شهری‌، جایگاه گردشگری در فرهنگ، مردم‌، زندگی و گردشگری‌، اقتصاد و گردشگری‌، گردشگری عشایری و روستای و طبیعت‌گردی برگزار و 4100 قطعه عکس از 631 هنرمند ارسال شد و پس از داوری، 76 قطعه عکس از 54 هنرمند برگزیده شد و در نهایت، سه نفر مورد تقدیر قرار گرفتند.

نمایشگاهی از آثار منتخب از 23 بهمن تا 3 اسفندماه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار شد و امروز هم مراسم اختتامیه از ساعت 15 تا 17 در فرهنگسرای سرو با تقدیر از برگزیدگان برگزار می‌شود، علاوه بر این قرار است دو نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز مورد تقدیر قرار گیرند.

این عکس‌ها در فروردین‌ماه به‌صورت مجازی در سایت Pixtour.ir به‌نمایش گذاشته می‌شوند.