ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان در سه بخش از روزهای گذشته آغاز شده است.

zanjanوی با اشاره به اینکه بر هتل‌ها، دفاتر خدماتی و مسافرتی و واحدهای بین‌راهی نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هدف از این نظارت و بازرسی‌‌ها شناسایی، اعلام و برطرف کردن نقص‌ها است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه نظارت‌های گروهی با دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این نظارت‌های گروهی با هدف جلوگیری از گران‌فروشی و رسیدگی به وضعیت خدمات و نرخ آن انجام می‌شود.

نظارت بر مجتمع‌های بین‌‌راهی زنجان

وی با اشاره به نظارت و بازرسی بر مجتمع‌های بین‌راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و داخل شهر اضافه کرد: این واحدها نیز به صورت گروهی مورد بازدید قرار گرفته و نتایج آن منعکس می‌شود.

اجلی با تاکید بر اینکه در عید سال 92 بازدیدهای حضوری مورد تاکید نیست، ادامه داد: با توجه به کدگذاری تاسیسات گردشگری در سال‌جاری رسیدگی به شکایات نیز بر این مبنا صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: گردشگران می‌توانند نظرات و شکایات خود را از طریق شماره 300073241 پیامک کنند.