italy

نمایشگاه چهار روزه گردشگری ایتالیا به کار خود پایان داد.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، «نمایشگاه گردشگری ایتالیا» (BIT) روز یکشنبه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری میلان ایتالیا به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری آنسا، نمایشگاه گردشگری ایتالیا که یکی از پنج نمایشگاه برتر گردشگری جهان محسوب می‌شود، پنجشنبه گذشته با حضور 5000 شرکت‌کننده از 130 کشور جهان در زمینی به مساحت 86 هزار متر مربع گشایش یافت و در آن کشورها به معرفی جاذبه‌های گردشگری و خدماتی خود در زمینه صنعت گردشگری پرداختند.

در نمایشگاه امسال فعالان حوزه‌ صنعت گردشگری کشورهای مختلف جهان از جمله سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری، تورگردانان، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، رسانه‌ها، دفاتر رزرواسیون، شرکت‌های تجاری و برگزارکننده همایش‌ها حضور داشتند.

این نمایشگاه همواره سکویی برای کشورهای مختلف جهان برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بوده و به همین دلیل مقامات برگزارکننده نمایشگاه گردشگری ایتالیا تلاش کردند با اجرای تمهیدات ویژه‌، ساکنان شهر میلان و گردشگران را به بازدید از نمایشگاه تشویق کنند.

در این راستا، از چند روز پیش از آغاز نمایشگاه مشخصات این نمایشگاه برای تمام ساکنان میلان به صورت پیامک فرستاده شد و در زمان ورود بازدیدکنندگان به نمایشگاه نیز اطلاعات جامعی از طریق بلوتوث در اختیار آنها قرار گرفت.

نمایشگاه گردشگری ایتالیا امسال از تاریخ 14 تا 17 فوریه به مدت چهار روز میزبان علاقه‌مندان بود که سه روز نخست ویژه کارشناسان صنعت گردشگری و روز پایانی ویژه عموم بود.