sari-hotelجواد واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی بیان داشت: سه پایگاه برای ثبت‌نام و اسکان مسافران نوروزی در مرکز استان مازندران ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ساری طی سال‌های زیاد شاهد رشد بسیار خوب آمار مسافران و گردشگران در ایام نوروز بوده است، ادامه داد: برای رفاه حال مسافرانی که ساری را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب می‌کنند، تسهیلات اسکان در نظر گرفته شده و سه پایگاه نیز در سطح شهر برای ثبت‌نام و ساماندهی اسکان مسافران نوروزی ایجاد شده است.

واحدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول ایام نوروز برای مسافران این شهرستان افزود: در زمینه اسکان علاوه بر  یک‌هزار و 115 تخت در 15 هتل و مهمان‌پذیر شهرستان ساری، بیش از 650 کلاس درس در قالب 61 مدرسه نیز توسط آموزش و پرورش آماده‌سازی شده است. (نقشه ساری)

وی یادآور شد: علاوه بر مدارس، مهمانسراهای ادارات دولتی و خوابگاه‌های دانشجویی نیز به کارمندان مرتبط با حوزه کاری خود که از استان‌های دیگر به ساری سفر می‌کنند خدمات ارائه می‌دهند.

فرماندار مرکز استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری نیز بیان کرد: چند بوستان و پارک‌ها نیز برای چادرزنی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم در این زمینه نیز اندیشیده شده است.(هواشناسی ساری)

واحدی ادامه داد: در صورت تغییر شرایط آب و هوایی برای نصب چادر در سالن‌های ورزشی نیز هماهنگی لازم با ادارات انجام شده که جا دارد از همراهی همه مسئولان و دستگاه‌های شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی و ایجاد خدمات تفریحی و رفاهی برای آنها قدردانی شود.

فرماندار ساری، مرکز استان را محل مناسبی برای گذران تعطیلات نوروزی خواند و گفت: برای اینکه مرکز استان مقصدی خاطره‌انگیز و جذاب برای مسافران نوروزی باشد این خدمات و همکاری‌ها باید مستمر باشد.