سانتیاگواسپانیا
نود و هشتمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری از تاریخ 14 تا 16 خرداد با حضور نمایندگان ارشد 60 کشور جهان در شهر سانتیاگو اسپانیا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیات ایرانی در نود و هشتمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری به ریاست مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور تشکیل و محمد حسن فدایی فرد سفیر ج.ا.ایران در اسپانیا و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور در آن حضور یافتند.

موضوعات اصلی این نشست گزارش عملکرد مالی و برنامه ای سازمان ، تعیین کشورهای میزبان برای نشستهای 99 و 100 شورای اجرایی و همچنین بررسی و تصویب در خواست اعضای جدید وابسته بوده است.

سلطانی فر قبل از شروع جلسه شورای اجرایی سلطانی فر و هیات همراه در محل سازمان جهانی گردشگری طی جلسه ای با طالب ریفاعی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و معاونین وی در خصوص موضوعات مختلف از جمله گسترش همکاریهای فیمابین، نحوه حمایت ها و تبادل اطلاعت و تجربیات و گسترش امکانات آموزشی آن سازمان از برنامه های گردشگری ایران بحث و تبادل نظر و در پایان جلسه سند همکاریهای مشترک در هشت بند را امضا نمودند. همچنین در حاشیه برگزاری اجلاس با تعدادی از از وزرای گردشگری کشورهای مختلف از جمله اسپانیا و کرواسی ملاقات و مذاکرات مختلف انجام شد.

روابط عمومی معاونت گردشگری