touristhaبه سفر آمده‌اید و در برابر زیبایی چشم‌نواز یک درخت چندهزارساله یا شکوه یک بنای تاریخی ایستاده‌اید. تلفن همراه‌تان را درمی‌آورید و عکس می‌گیرید؛ اما مخاطبان عکس‌های شما دیگر فقط بلوتوث موبایل دوستان یا اعضای شبکه‌های اجتماعی شما نیستند، چون قرار است عکس‌ها و فیلم‌های شما با موضوع «سفر و گردشگری» که با موبایل گرفته شده‌اند، در جشنواره‌ی «همراه تهران» داوری شوند.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، در روزهای پایانی سال و در آستانه‌ی برنامه‌ریزی خانواده‌ها برای سفرهای نوروزی، دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی فیلم و عکس همراه تهران، هدیه‌ی نوروزی خود را برای عکس‌ها و فیلم‌های موبایلی که با موضوع «سفر و گردشگری» گرفته شده‌اند، اعلام کرد.

عکس‌ها و فیلم‌های «سفر و گردشگری» که با موبایل گرفته شده‌اند، گذشته از حضور در بخش اصلی جشنواره، در بخش مجزایی با عنوان «همراه سفر» نیز داوری خواهند شد.

سفرهای نوروزی، معرفی زیبایی‌ های گردشگری محل زادگاه و اقامت شرکت‌کنندگان، آشنایی مخاطبان با فرهنگ قومیت‌ها، جاذبه‌های معنوی، گردشگری و طبیعت نقاط مختلف کشور از جمله اهداف این بخش معرفی شده است.

نخستین جشنواره‌ی فیلم و عکس «همراه تهران» سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه 92 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا 17 فروردین 1392 عکس‌ها و فیلم‌های موبایلی خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی www.tfpf.mobi برای حضور در این بخش ارسال کنند. آثار برگزیده همزمان با برپایی جشنواره در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.