touristhaمعاون گردشگری کشور از تشدید نظارت بر مراکز گردشگری و تثبیت قیمت‌ها در نوروز خبر داد.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا ، منوچهر جهانیان در حاشیه‌ی بیست‌وهفتمین جلسه‌ی شورای مدیران معاونت گردشگری با تأکید بر ارائه‌ی مطلوب خدمات به گردشگران نوروزی، از افزایش تعداد ناظران و بازرسان در مراکز خدمات گردشگری خبر داد.

او ادامه داد: ارائه‌ی خدمات شایسته و در شأن هموطنان گرانقدر از اهداف و سیاست‌های استراتژیک ستاد مرکزی سفرهای کشور در سال 91 است.

جهانیان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ی مشترک بین سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و معاونت گردشگری کشور، برخورد جدی‌تر با عوامل تخلف و گران‌فروشی در مراکز خدمات گردشگری را از اولویت‌های این تفاهم‌نامه عنوان کرد. (تورهای نوروز)

رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور اظهار کرد: در نوروز 92، نرخ تمام خدمات تأسیسات گردشگری مانند هتل‌ها، مهمانسراها، تورهای گردشگری داخلی و سایر مراکز بدون تغییر خواهد بود و با هر گونه افزایش خودسرانه‌ی قیمت به شدت برخورد قانونی می‌شود.

معاون گردشگری کشور همچنین نظارت جامع و قاطع بر نحوه‌ی نرخ‌گذاری تورهای ورودی و خروجی و پکیج‌های سفر ارائه‌شده را از دیگر برنامه‌های ستاد مرکزی سفرهای کشور دانست و افزود: هموطنان در صورت دیدن هرگونه تخلف، مراتب را برای پیگیری به بازرسان اداره‌های کل در استان‌ها یا دفتر امور مراکز گردشگری منعکس کنند.