arasارس خود را برای میزبانی از سه‌میلیون نفر گردشگر در تعطیلات نوروزی آماده می‌کند.

عادل نجف‌زاده – معاون فرهنگی، گردشگری و اجتماعی سازمان منطقه‌ی آزاد ارس – با بیان این مطلب به خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این منطقه با رویکرد متفاوتی نسبت به سال گذشته تشکیل شده که ارتقای خدمات رفاهی و گردشگری اصلی‌ترین هدف آن است.

وی بیان کرد: یک هتل‌آپارتمان سه ستاره متعلق به بخش خصوصی و دو باب رستوران در کنار سایر اقامتگاه‌های این منطقه، در حال آماده‌سازی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند. همچنین ما از خدمات رفاهی اداره‌ها در این منطقه برای پذیرش مسافران استفاده می‌کنیم و انتظار داریم اقامت یک‌هزار نفر در هر شب را در نوروز شاهد باشیم.

او از افزایش توانمندی‌های اکوتوریستی منطقه و خدمات در مسیرهای گردشگری خبر داد و گفت: رستوران کاروانسرای «خواجه نظر» واقع در مسیر کلیسای سنت استپانوس به‌عنوان یکی از پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های این منطقه، 28 اسفندماه راه‌اندازی می‌شود. علاوه بر این، توجه به تحولات رخ داده در یک سال اخیر و برای در جریان قرار دادن مردم، مراکز اطلاع‌رسانی سرمایه‌گذاری نیز در ارس راه‌اندازی می‌شوند و از این طریق، بسته‌های سرمایه‌گذاری در معرض انتخاب قرار می‌گیرند.

نجف‌زاده همچنین اضافه کرد: آبشار آسیاب،‌ یکی دیگر از جاذبه‌های پربازدیدکننده‌ی این منطقه است که امسال خدمات رفاهی و جاده‌یی مناسبی در آن داده می‌شود.