touristhaفرآیند تکمیل عضوگیری و صدور کارت اعضای باشگاه گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ بابک ارسیا – سرپرست مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران – با اعلام این خبر، اظهار کرد: هدف این تشکل و باشگاه گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران، همگرایی و هم‌افزایی دانشجویان علاقه‌مند به حوزه‌ی گردشگری و میراث فرهنگی و تسهیل‌گر مشارکت فعالانه‌ی این دانشجویان است.

او درباره‌ی صدور کارت برای دانشجویان علاقه‌مند، گفت: با توجه به استقبال گسترده‌ی دانشجویان از این حرکت نوین فرهنگی، با تأکید بر ضرورت سازمان‌دهی بهینه و بهنگام دانشجویان عضو، خوشبختانه زیرساخت لازم برای انجام این امر فراهم شده و هدف این است که اعضای باشگاه گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران به نحو شایسته از بسترها و ظرفیت‌های متعدد گردشگری کشور بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: صدور کارت‌های اعضای باشگاه گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران به‌منظور «ارائه‌ی خدمات گردشگری و تورهای مرکز به شکل بهتر و به‌صورت سامان‌مندتر»، «شرکت اعضا در دوره‌های آموزشی رایگان»، «اخذ تخفیفات از مراکز، آژانس‌ها، هتل‌ها و سایر مراکز ارائه‌دهنده‌ی تسهیلات گردشگری و مسافرتی» شکل گرفته و وظایفش با رویکرد خدمات‌رسانی به عضو باشگاه است و دانشجویان عضو می‌توانند در جریان تولید و نشر داده‌های عالمانه مربوط به میراث فرهنگی و گردشگری مشارکت فعالانه داشته باشند. به‌عنوان نمونه، با شروع صدور کارت، اعضای باشگاه با دریافت نام کاربری و رمز عبور خواهند توانست با ارسال اخبار و داده‌های منتخب خود در حوزه‌ی گردشگری و میراث فرهنگی از طریق پایگاه www.istta.ir اقدام کنند.

سرپرست مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران افزود: این باشگاه از وجود یک شورای مشورتی تحت عنوان «شورای دانشگاهیان گردشگر و میراث‌بان» نیز بهره می‌برد که تعدادی از دانشجویان منتخب و اساتید دانشگاه‌های مرتبط، عضو آن هستند که به پیشبرد برنامه‌ها کمک می‌کنند.

دانشجویان عضو باشگاه و دانشجویان علاقه‌مندی که هنوز در این باشگاه ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند برای تکمیل عضویت و صدور کارت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.istta.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 66491136 تماس بگیرند.