قربانعلی بابایی

قربانعلی بابایی ظهر امروز در بازدید از کمپ ثابت گردشگری روستای جفاکنده بخش نوکنده بندرگز در جمع اعضای ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی شهرستان بندرگز اظهار داشت: با ابتکار دفتر امور روستایی استانداری گلستان و موافقت استاندار، امسال برای نخستین بار کمیته گردشگری روستایی به زیر مجموعه ستاد سفرهای نوروزی اضافه شد.

وی افزود: با وجود نخستین تجربه این دفتر در زمینه گردشگری روستایی، برنامه‌های خوبی توسط آن‌ها در حال اجرا است.

2 کمپ ثابت گردشگری روستایی در بندرگز راه‌اندازی شد

فرماندار شهرستان بندرگز یکی از برنامه‌های در دست اجرا توسط کمیته گردشگری روستایی ستاد سفرهای نوروزی را برپایی کمپ‌های ثابت گردشگری عنوان کرد و گفت: طبق نظر کمیته فوق دو کمپ ثابت گردشگری روستایی در شهرستان بندرگز برپا شد.

بابایی ادامه داد: این دو کمپ در مبادی ورودی روستای جفاکنده و گزشرقی برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مستقر هستند.

به گفته وی، تمامی اداره‌های مستقر در بندرگز اعم از شهرداری، نیروی انتظامی، بسیج، آب و فاضلاب شهری و روستایی، اورژانس، هلال احمر، راه و شهرسازی با دو کمپ ثابت گردشگری نوروزی روستاهای جفاکنده و گزشرقی همکاری دارند.

مسافران در مواقع ضروری می‌توانند در سالن ورزشی روستای لیوان‌غربی اسکان یابند

رئیس ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی شهرستان بندرگز گفت: در مواقع اضطراری سالن ورزشی روستای «لیوان غربی» برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

بابایی افزود: به دلیل مشرف بودن روستاهای بخش نوکنده به دریا و جنگل، ستاد سفرهای نوروزی این بخش با همکاری کمیته گردشگری روستاها اقدام به راه‌اندازی کمپ ساحلی کرد.

وی با بیان این‌که 44 هکتار جنگل نرگسی به شهرداری نوکنده واگذار شده است، تصریح کرد: این جنگل با همکاری کمیته‌های گردشگری روستایی برای بازدید مسافران نوروزی آماده است.