maldiv

مقامات صنعت گردشگری مالدیو از رشد چشمگیر گردشگران این کشور در تعطیلات سال نو چینی خبر دادند.

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، وزیر گردشگری مالدیو از رشد چشمگیر گردشگران این کشور در ماه‌های ژانویه و فوریه به واسطه تعطیلات سال نو چینی خبر داد و ابراز امیدواری کرد گردشگران چینی رونق بیشتری به صنعت گردشگری این کشور دهند.

به گزارش برناما‌، تعطیلات سال نو چینی به مدت یک ماه و از تاریخ ۲۱ ژانویه تا ۲۱ فوریه بوده که از مهم‌ترین تعطیلات سنتی پرجمعیت‌ترین کشور جهان محسوب می‌شود و بهترین زمان برای گردشگران چینی است تا سفر به دیگر کشورها را تجربه کنند.

مالدیو در سال 2012 با وجود ناآرامی‌های حاصل از تنش‌های سیاسی در این کشور میزبان نزدیک به یک میلیون گردشگر بود. در این شرایط وزیر گردشگری مالدیو ابراز امیدواری کرد که سفر گردشگران چینی به این کشور جزیره‌ای در هفته‌های اخیر موجب شود تا مالدیو در سال جاری میلادی میزبانی از بیش از یک میلیون گردشگر را تجربه کند.

رونق بیشتر صنعت گردشگری مالدیو به لطف حضور بیشتر گردشگران چینی در شرایطی روی می دهد که مدتی قبل دولت این کشور از ساخت جزایر مصنوعی مدرن در سواحل مالدیو برای جذب بیشتر گردشگران با امکاناتی از جمله هتل‌، مرکز همایش و زمین‌های بزرگ گلف به شکل یک ستاره‌ دریایی خبر داد.